ارتباط با بخش پشتیبانی
تلفن: 3141

Zabansara Educational & Cultural Institute!

How to Boost Your Energy Level in the Afternoon

  1.Put on some music.
 

  Sometimes all you need is a little motivation to help you feel a little more energized. Put on some of your favorite, fast beat music. A faster beat can help you feel a little more energetic.

• If you're able, listen to your music a little loudly. This can help jolt you out of your midday fog. If you're not able, try listening to the music throughout headphones so you don't bother your co-workers.

• Also try singing or humming along to the song. This can help force your brain to concentrate and focus instead of zoning out.

  2.Grab an afternoon snack.
  
  
A small afternoon snack can provide your body with a little boost of nutrition and energy. However, make sure you pick the right type of snack to keep you energy boosted the rest of the day.
  • Choose higher protein and complex carbs for your snacks. Protein can help boost energy and keep you satisfied. Complex carbs are higher in fiber and help prevent a rapid spike in your blood sugar.[1] Together they make the perfect afternoon snack combination.
  • Try snacks like: carrots and hummus, a low-fat greek yogurt, a piece of fruit and a cheese stick or even a small bowl of oatmeal.
  • Avoid high-sguar snacks like candies, sweetened beverages or desserts. These cause your blood sugar to rise rapidly and then crash causing additional fatigue.
  • Also skip foods that are higher in fat. Too much fat can cause you to feel sluggish and tired since it takes a long time to digest.

  3.Splash your face with cold water.

 
  Wash the day's stress from your mind by splashing cold water onto your face and neck. Some studies have shown that the cold water can help you wake up and feel more focused.

  When you're starting to feel a little sleepy, take a walk break to the bathroom and turn the faucet on cold. Splash yourself for a few minutes until you feel a little more alert.

•  Ladies, you may want to bring some make up from home, to help yourself touch up after your cold water wake up.
  • This same study also showed that a cold shower in the morning, although uncomfortable at first, can help you wake up and de-stress more than a typical warm shower.
  4.Take a moment to stretch and breathe.

  It only takes a few seconds, and the sensation of a stretch can be surprisingly revitalizing. Stretch a little to wake up, de-stress and relax.
•  It's easy to get stiff at work - especially if you're sitting at a desk all day. You might feel hunched over from staring at your screen, or your neck feels strained for leaning forward all day. Get up and stretch to help your body relax.
•  Some stretches to try include: neck rolls, reaching up towards the sky and arching backwards, touching your toes, side stretches and seated twists.


  5.Drink plenty of water throughout the day.

  Being dehydrated is one of the top causes of afternoon fatigue and grogginess. Stay hydrated to avoid the afternoon slump.

•  When your body is hydrated it is more energized. Drink fluids all day long to help prevent fatigue in the afternoons.

• Aim for 8-13 glasses of clear, no-calorie fluids to help keep you hydrated. Try: water, flavored water and decaf coffee and teas.
  • Also monitor the amount of caffeine you drink. Although it can provide a little boost in energy, large quantities of caffeine can exacerbate dehydration.
6.Go for a walk.
  
Multiple studies have shown that going for a quick walk can help wake you up and give you a burst of energy to get through your afternoon.[10]
  • Try to go for at least 10 minutes. However, moving around for about 30 minutes will be even better for you.
  • Get outside if you can. The fresh air will give you a great boost of energy and motivation. A brisk walk will get your heart pumping and your body and mind will no longer feel sluggish.[12]
  • Consider attending a gym in the mornings to give you more energy throughout the day. A cardio workout or a calming yoga session will help build your stamina and endurance, while relieving stress.

برچسب ها:  boost energy


 
Archive
  • Some New Year's Facts and Traditions
  • Christmas Facts you might not know
  • Yalda Night
  • How to Boost Your Energy Level in the Afternoon
  • How to hold back tears
  • Did you know
  • ملاقات برای اولین بار
  • 100 كلمه به عنوان پركاربردترین كلمات در زبان انگلیسی
  • الفبای خوشبختی
  • چرا انگلیسی یاد می گیریم
  • زبان انگلیسی در کنکور
  • برای هر كاری روزتان را برنامه ریزی كنید
  • Sample Lesson Plan
  • یادگیری زبان از ادعا تا واقعیت
  • ۷ نکته موثر در یادگیری زبان های خارجی (زبان انگلیسی)
  • با یادگیری تاثیر گذار هزاران لغت زبان انگلیسی در کمتر از چند ماه
  • عوامل موثر در یادگیری
  • آشنایی با سبک های یادگیری در جهت بهبود یادگیری
  • روش های افزایش لذت یادگیری در زبان آموزان
  • گرامر (Wish)
  • اشتباهات رایح در حروف اضافه
  • 25 نكته گرامری كه هر كسی باید بداند(بخش دوم)
  • 25 نكته گرامری كه هر كسی باید بداند(بخش اول)
  • چه موقع از Any و كی از Some استفاده كنیم
  • كلمات با تلفظ شبیه هم و گمراه كننده
  • زمان استفاده از Lend و Borrow
  • چه وقت از Listen و كی از hear استفاده كنیم
  • نحوه و زمان استفاده از
  • مقایسه Bring و Take و Fetch
  • تفاوت استفاده از Go و Get
  • تفاوت بین Go و Come
  • آشنایی با ویژگی ها ، استراتژی ها و تکنیکهای زبان آموزان موفق
  • چگونه کنترل انگلیسی خود را به عهده بگیریم ؟
  • كاربرد مفاهیم زبانشناسی در كلاسهای مكالمه در بخش listening
  • رابطه اصل انرژی كمتر و سهولت تلفظ با زیبایی زبان
  • Tips for speaking English fluently
  • حفظ كردن كلمات،زبان آموزی نیست
  • لغات انگلیسی كه از فارسی قرض گرفته شده اند(با ریشه فارسی)
  • چند اصطلاح پركاربرد انگلیسی در مكالمات روزمره
  • برخی اصطلاحات كاربردی در فیلم های آمریكایی
  • نکات کلیدی برای سرعت در یادگیری مکالمه زبان انگلیسی
  • جملاتی زیبا از بزرگان
  • معرفی لینك مفید
  • توفان فكری قبل از سخنرانی
  • اصطلاح بچه گانه
  • نكته گرامری ( تفاوت بین WILL و Will be doing)
  • چند ضرب المثل
  • چند مورد عقیده خرافاتی از مردم آمریكا
  • تفاوت های زبان انگلیسی در بریتانیا و آمریکا
  • استفاده از كلمات مودبانه به جای كلماتی كه در حال حاضر به ضخم زبان تبدیل شده اند
  • ارسال کارت تبریک
  • در جستجوی خرگوش(جك)
  • دانشمند و راننده اش(جك)
  • كمی بخندیم
  • بزرگترین کلمه تک هجایی در زبان انگلیسی
  • تنهایی چند كلمه در زبان انگلیسی
  • كلمه كتابدار !!!!!
  • چند واژه ایرانی در زبان انگلیسی(گل ها و گیاهان)
  • تاریخچه كوتاهی از كلمه بازی "گلف" بیشتر بدانید
  • 22 نکته مهم در آموختن زبان انگلیسی
  • كمی مورد زبان انگلیسی كمی بیشتر بدانیم
  • چند ضرب المثل ایرانی و معادل انگلیسی آنها
  • افزایش انگیزه برای آموختن زبان
  • چرا فراگیری تلفظ برای زبان‌آموزان الزامیست؟
  • چگونه لهجه خود را بهبود بخشیم
  • چگونه تلفظ انگلیسی را فرا بگیریم؟
  • یك دیكشنری خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد
  • چند فاكتور مهم در انتخاب یك آموزشگاه زبان مناسب
  • معرفی چند وب سایت برای بالا بردن دامنه لغات
  • چند نكته در مورد رزومه
  • در مورد آیلتس IELTS بیشتر بدانید
  • در مورد TOEFL بیشتر بدانیم
  • آیلتس یا تافل
  • اسامی گل ها انگلیسی / فارسی
  • تفاوتهای انگلیسی آمریکایی و انگلیسی بریتانیایی
  • چند نكته برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی
  • عجیب ترین و جالب ترین جمله در زبان انگلیسی
  • چند جمله زیبای انگلیسی
  • چند اصطلاح خودمونی
  • آیا می دانید
  • برخی از مخفف های پركاربرد
  • جمله زیبای انگلیسی
  • چند اصطلاح انگلیسی
  • 20 دلار قرضی


  •  

    نظر بازدید کنندگان

    نظر خودتان را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید


       

    اطلاعات تماس

    • بوشهر میدان امام خمینی کوچه استانداری
    • کد پستی: 7515735996
    • تلفن: (077) 3141
    • فکس: (021) 89775577
    • پست الکترونیک: info@3141.ir
    • پایگاه اینترنتی: www.3141.ir
    • شماره پیامک: 300003141

    نماد اعتماد الکترونیکی

    نماد اعتماد الکترونیک تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

    © 1372-1395 کلیه حقوق این سایت متعلق به موسسه فرهنگی آموزشی زبانسرا بوشهر می باشد.